INSCRIPCIONS

Podeu consultar el projecte del Campament clicant aquí.

La inscripció al Campament d'Aventura Atípik, organitzat per l'Escola d'Animació i Temps s'Espurna, només es podrà fer per aquesta via. Davant qualsevol dubte en el procés d'inscripció podeu escriure a atipikaventura@gmail.com


REQUISITS PER A LA INSCRIPCIÓ

- Tenir entre 13 i 15 anys

- Ser resident a Balears (en cas de no ser-ho consultar a atipikaventura@gmail.com)

- Estar autoritzat pels pares o tutors legals


Les places són limitades. Una vegada s'omplin tancarem el termini d'inscripció.


PASSOS

Primer

Els responsables legals del menor han d'omplir i signar aquesta autorització en totes les pàgines. Clica aquí per descarregar-la. Es pot signar a mà i escanejar-la o mitjançant certificat digital i guardant l'arxiu. L'hauràs d'adjuntar a la sol·licitud del quart pas.


Segon

Reuneix la següent documentació i escanejar-la.

- DNI per les dues cares

- Targeta sanitària per les dues cares

- Certificat de resident actualitzat (el pots obtenir gratuïtament al portal de l'Ajuntament on estàs empadronat)


Tercer

Fes el pagament de 310 € al següent compte bancari:

ES35 0081 0622 0100 0244 5256

BANC SABADELL

Beneficiari: FUNDACION D.ISIDOR MACABICH S'ESPURNA

Escriu de concepte: NOM I COGNOM DEL PARTICIPANT + ATIPIK

Guarda el justificant. L'hauràs d'aportar a la sol·licitud del següent pas. Llegiu el darrer apartat de cancel·lacions abans de fer el pagament.


Quart

Realitza la sol·licitud digital. Clica aquí per accedir. Hauràs d'aportar:

- DNI per les dues cares

- Targeta sanitària per les dues cares

- Certificat de resident

- Autorització omplida en el primer pas

- Justificant de pagament

Només podràs aportar un màxim de 10 arxius que no superin els 10 MB cadascun.

Quan acabis d'omplir el formulari, després de clicar el botó d'enviar, t'ha d'aparèixer un missatge de confirmació. Repeteix el formulari si no et surt.

La plaça no està confirmada fins que rebis un correu electrònic en el termini de cinc dies.


CANCEL·LACIONS 

CONDICIONS PER A LA DEVOLUCIÓ DE L'IMPORT DEL CAMPAMENT

- Si s'ha pagat, però s'han esgotat les places disponibles, es retorna el 100%.

- Si finalment no es pot realitzar el campament per part de l'organització, es retorna el 100%.

- Si s'ha de cancel·lar per motius aliens a l'organització, es retornarà l'import gastat en funció de les polítiques de cancel·lació dels serveis contractats i la resta íntegrament.

- Si el participant finalment no pot assistir, es tindran en compte els següents casos:

    1. Si encara no s'ha fet cap pagament de despeses del viatge es retornarà el 100% fins quinze dies abans del viatge.

    2. Si s'han fet pagaments de despeses del viatge, es tornarà la part gastada en funció de les polítiques de cancel·lació dels serveis contractats i la resta es retornarà íntegrament fins quinze dies abans del viatge.

    3. Si el participant cancel·la la seva participació en el campament amb menys de quinze dies d'antelació només es contemplarà la devolució de l'import en els següents casos, i sempre en funció de les polítiques de cancel·lació dels serveis ja contractats.

        3.1 Malaltia amb justificant mèdic

        3.2 Els casos que l'entitat organitzadora consideri que és força major.

        3.3 Quan la plaça la pugui ocupar un altre participant i la naviliera permeti el canvi de nom.